خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

خلاصه کارایی بازار در ۲۴ ساعت اخیر؛ پرسودترین و زیان‌ده‌ترین رمزارزها کدامند؟


خلاصه کارایی بازار در ۲۴ ساعت اخیر؛ پرسودترین و زیان‌ده‌ترین رمزارزها کدامند؟ | ایران ماین

روند نرخ ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته دلواپسی‌های زیادی را در میان معامله‌گران ایجاد کرده است. نرخ بیت‌کوین (BTC) دوباره به کانال ۵۸ هزار دلار نزول یافته و بسیاری از آلت‌کوین‌ها نیز افت نرخ را تجربه کرده‌اند.crypto-prices-today-september-16-btc-drops-to-58k-major-altcoins-mirror-dip

به این ترتیب، نرخ کل بازار کریپتو با کاهشی ۳.۹۳ درصدی به ۲.۰۲ تریلیون دلار رسیده، ولی حجم کل خرید و فروش با جهشی ۳۳.۵۴ درصدی به ۵۱.۷۴ میلیارد دلار بالا رفته است. این وضعیت در حالی اتفاق می‌افتد که انتظارات برای نزول نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده به میزان ۵۰ واحد بالا رفته است.

نرخ بیت‌کوین در حالی نزول یافته که طی هفته گذشته، ۴۰۳.۸۱ میلیون دلار سرمایه به صندوق‌های ETF اسپات این رمز ارز وارد شده است.

در همین حال، سلطه بیت‌کوین بر بازار ۰.۳۵ درصد بالا رفته و به ۵۱.۷۴ میلیارد دلار رسیده است. همچنین، داده‌های پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert) نشان می‌دهند که نهنگ‌ها در تعطیلات آخر هفته گذشته، بیت‌کوین‌های زیادی خریداری کرده‌اند که امکان دارد امیدها برای بهبود نرخ آن را بالا رفتن دهد.

نرخ اتریوم نیز در ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۶ درصدی به ۲۲۷۲ دلار رسیده است. این نزولی شدن نرخ همزمان با خروج ۱۲.۹۲ میلیون دلار از صندوق‌های ETF اتریوم رخ داده است. همچنین، فروش‌های عظیم نهنگ‌های این رمز ارز باعث ارتقا احساسات نزولی شده است.

نرخ سولانا نزدیک به ۵ درصد نزول یافته و به ۱۳۰.۵۳ دلار رسیده است. نرخ ریپل نیز با افتی ۴ درصدی به ۰.۵۶۵۹ دلار نزول یافته است.

داده‌های ویل آلرت نشان می‌دهند که نهنگ‌های ریپل در ۲۴ ساعت گذشته، هم خرید و هم فروش‌های بزرگی داشته‌اند که باعث بروز عدم قطعیت در مورد حرکات آینده آن شده است.

در بخش میم‌کوین‌ها نیز، نرخ دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) با کاهشی ۴ درصدی به ترتیب به ۰.۱۰۱۲ و ۰.۰۰۰۰۱۳۲۶ دلار رسیده است.

در این میان، بعضی از ارزهای دیجیتال برخلاف روند نزولی بازار توسعه کرده‌اند. به عنوان مثال، نرخ نروس نتورک (CKB) حدود ۹ درصد، هلیوم (HNT) حدود ۲.۵ درصد و مونرو (XMR) نزدیک به ۰.۵ درصد بالا رفته است.

در مقابل، بعضی از ارزهای دیجیتال با افت شدیدی مواجه شده‌اند. برای مثال، نرخ بیت‌تنسور (TAO) حدود ۱۲ درصد، اینجکتیو (INJ) حدود ۱۰.۷ درصد و پاپ‌کت (POPCAT) نزدیک به ۹ درصد نزول یافته است.