خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

داگز بالأخره لیست شد! نرخ هر DOGS چند است؟ کجا بفروشیم؟


داگز بالأخره لیست شد! نرخ هر DOGS چند است؟ کجا بفروشیم؟ | ایران ماین

انتظار کاربران رمز ارز برای لیست شدن میم‌کوین تلگرامی داگز (DOGS) و آغاز خرید و فروش آن در بازارهای معاملاتی، در نهایت به پایان رسید و این نشان از چند دقیقه پیش در چندین صرافی داخلی و خارجی فهرست شده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، چندین صرافی بزرگ و دارای اعتبار جهانی، از جمله بایننس، بای‌بیت (Bybit)، اوکی‌ایکس (OKX)، گیت‌آی‌او (Gate.io)، این میم‌کوین را لیست کرده‌اند.

در این میان، لازم به ذکر است که داگز در صرافی داخلی ارزپلاس هم لیست شده و خرید و فروش این رمز ارز اکنون در این صرافی امکان‌پذیر است.

طبق اطلاعات موجود در صفحه اختصاصی میم‌کوین داگز در وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، هر واحد از این رمز ارز در حال حاضر ۰.۰۰۱۶۴ دلار نرخ دارد و نرخ بازار آن نیز بیش از ۸۴۷ میلیون دلار می باشد. بر اساس این اطلاعات، داگز در حال حاضر در رتبه ۲۰۶ بازار قرار گرفته است.DOGS

طبق اعلام رسمی تیم پروژه، موجودی کل نشان‌های داگز برابر با ۵۵۰ میلیارد DOGS در نظر گرفته شده که ۸۱.۵ درصد از آن به جامعه اختصاص یافته است. در ابتدا قرار بود این نشان در تاریخ ۲۰ آگوست در بازارهای معاملاتی لیست شود، ولی به دلیل تقاضای بالای جامعه، این تاریخ به تعویق افتاد و در نهایت به امروز موکول شد.

کاربران تلگرام، به دلال قدمت حساب خود و فعالیت‌های جانبی اعلام شده توسط این پروژه، نشان داگز دریافت کرده‌اند که از این پس، قادر به برداشت و فروش آن هستند.

در این میان، کاربران ایرانی باید توجه داشته باشند که انتقال وجه نشان‌های داگز به کیف پول تلگرام گزینه امنی محسوب نمی‌شود و امکان از دست رفتن دارایی آنها از این طریق وجود دارد.

لذا، توصیه می‌شود که برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، از کیف‌پول‌های غیرحضانتی مانند تون‌کیپر (TonKeeper) استفاده کنند.