خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

سود بیش از ۲۰۰۰ درصدی یک معامله‌گر از جدیدترین میم‌کوین سولانا!


سود بیش از ۲۰۰۰ درصدی یک معامله‌گر از جدیدترین میم‌کوین سولانا! | ایران ماین

بالا رفتن اخیر نرخ بیت‌کوین (BTC) منجر به ارتقا احساسات معامله‌گران و حرکت صعودی بازار شده است. در این میان، میم‌کوین‌ها نیز توسعه قابل توجهی داشته‌اند و بعضی از سرمایه‌گذاران فرصت‌شناس با بهره‌گیری از شرایط به وجود آمده، سود‌های چشمگیری کسب کرده‌اند.

به عنوان مثال، یکی از سرمایه‌گذاران میم‌کوین توانست با خرید و فروش نشان اسلوپ (Slop) طی تنها چهار ساعت، ۲۹۶ دلار را به ۶۲۰ هزار دلار تبدیل کند.

داستان با پرداخت ۲۹۶ دلار برای خرید ۳۸.۱۷ میلیون نشان اسلوپ آغاز شد. این معامله‌گر پس از چهار ساعت، توانست با فروش ۲۹.۷۸ میلیون نشان با نرخ ۲۴۱۲ سولانا (SOL) معادل ۴۰۵ هزار دلار به دست بیاورد. همچنین او هنوز ۸.۳۹ میلیون نشان در اختیار دارد که نرخ آن ۲۱۵ هزار دلار می باشد.

این تجربه زمانی به توجه عموم رسید که پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) این معامله‌گر را به عنوان یک شکارچی میم‌کوین ابلاغ کرد.

جالب است که وی تا کنون در بیش از ۱۵۰ میم‌کوین سرمایه‌گذاری کرده، ولی نرخ موفقیتش تنها ۲۱.۱۹ درصد بوده است؛ با این حال، سود قابل توجه وی از اسلوپ توانسته تمامی ضررهای قبلی او را جبران کند.

اسلوپ یکی از جدیدترین نشان‌های سولانا است که در پلتفرم تولید میم‌کوین پامپ.فان (pump.fun) راه‌اندازی شده و در حال حاضر با توسعه چشمگیر ۴۸۵۰۰ درصدی طی ۲۴ ساعت اخیر به ۰.۰۳۲۵۱ دلار رسیده است.

مقدار خرید و فروش ۲۴ ساعته این نشان نیز به ۱۲۰.۱۷ میلیون دلار بالا رفته است و بیش از ۸۰۰۰ آدرس این میم کوین را هولد می‌کنند. heres-how-memecoin-investor-turned-296-into-620k-in-4hrs