خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

مدیر اجرایی تلگرام با قید ضمانت آزاد شد؛ تون‌کوین در مسیر افزایش قرار گرفت!


مدیر اجرایی تلگرام با قید ضمانت آزاد شد؛ تون‌کوین در مسیر افزایش قرار گرفت! | ایران ماین

پس از آزادی با ضمانت پاول دورف، مدیر اجرایی تلگرام توسط مقامات فرانسوی، رمز ارز تون‌کوین (TON) با بالا رفتن قیمتی حدودا ۱۰ درصدی روبرو شد.

دورف که به مدت چهار روز در بازداشت به سر می‌برد، در تاریخ ۲۸ آگوست با پرداخت ضمانت‌ای به مبلغ ۵ میلیون یورو آزاد شد. با این حال، وی همچنان تحت کنترل قضایی قرار دارد و مجاز به خروج از فرانسه نیست.

طبق گزارش‌ها، اتهامات سنگینی از جمله تسهیل قاچاق مواد مخدر، کلاهبرداری نهاد‌یافته و توزیع محتوای مجرمانه علیه پاول دورف مطرح شده است.

همچنین، حکم جلبی نیز برای نیکولای دورف، برادر پاول و هم‌بنیان‌گذار تلگرام، به اتهام همدستی در توزیع و نگهداری تصاویر مجرمانه صادر شده است است.

علی‌رغم این چالش‌های حقوقی، عرضه خبر آزادی پاول دورف باعث توسعه تون‌کوین شد و نرخ این رمز ارز از ۵.۳۱ دلار به ۵.۸۵ دلار رسید.

با این حال، این بالا رفتن نرخ دوام نیاورد و نرخ اکنون در محدوده ۵.۶۰ دلار تثبیت شده که بیانگر یک افت ۱۴ درصدی در طول هفته گذشته است.toncoin-surge-pavel-durov-release-ton-blockchain-outages

علاوه بر این، بلاکچین تون (TON) اخیراً به دلیل بالا رفتن ناگهانی تراکنش‌های مربوط به میم‌کوین داگز (DOGS)، با مشکلات و قطعی‌هایی مواجه شده است. این مسئله دلواپسی‌هایی را راجع به توانایی این پلتفرم در مواجهه با بالا رفتن فعالیت‌ها در آینده ایجاد کرده است.

روز گذشته، برای دومین بار، روند تولید بلاک‌های جدید در این بلاکچین متوقف شد. با این حال، طبق اطلاعیه رسمی، وضعیت اکنون به حالت عادی بازگشته و فرآیند تولید بلاک از سر گرفته شده است.