خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

چشم‌انداز نزولی پاپ‌کت در تحلیل تکنیکال و داده‌های زنجیره‌ای! رالی صعودی تمام شد؟


چشم‌انداز نزولی پاپ‌کت در تحلیل تکنیکال و داده‌های زنجیره‌ای! رالی صعودی تمام شد؟ | ایران ماین

میم‌کوین پاپ‌کت (POPCAT) که بر بستر سولانا ایجاد شده، پس از شکل‌گیری الگوی نزولی و حجم فروش قابل توجه، در آستانه نزولی شدن نرخ قرار دارد. این الگوی نزولی معمولاً زمانی ظاهر می‌شود که سایر ارزهای دیجیتال اصلی توسعه نرخ چشمگیری را تجربه می‌کنند.

پاپ‌کت طی روزهای گذشته با بالا رفتن قیمتی بیش از ۱۰۰ درصد توجه زیادی را به خود جلب کرد، ولی اکنون به نظر می‌رسد که یک روند نزولی در پیش باشد.

در حال حاضر، نرخ این میم‌کوین با کاهشی ۱۳.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۹۰۷ دلار رسیده است. همچنین مقدار خرید و فروش آن کاهشی ۱۳.۷ درصدی داشته که بیانگر دوری گزیدن معامله‌گران از بازار به دلیل ترس از سقوط نرخ است.

تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهد کندل نرخ پاپ‌کت زیر لایه مقاومت ۱ دلار و کف دو روز گذشته بسته شده و وضعیتی نزولی بر بازار حاکم است. bearish-signal-for-popcat-price-could-fall-by-15-heres-why-

بر اساس روند تاریخی، اگر کندل روزانه این میم‌کوین زیر لایه ۰.۹۵ دلار بسته شود، احتمالاً نرخ آن تا ۱۵ درصد نزول یافته و به ۰.۸۰ دلار خواهد رسید. شاخص‌های آن‌چین مانند نسبت خرید و فروش لانگ به شورت و نزول شاخص سود باز خرید و فروش آتی نیز این چشم‌انداز منفی را تأیید می‌کنند.

طبق گزارش کوین‌گلس (Coinglass)، نسبت پوزیشن‌های لانگ به شورت پاپ‌کت در لایه ۰.۹۳۳ قرار دارد که بیانگر احساسات نزولی میان معامله‌گران است.

همچنین، شاخص سود باز خرید و فروش آتی طی ۲۴ ساعت گذشته ۷.۵ درصد نزول یافته که بیانگر تسویه پوزیشن‌های لانگ به‌دلیل افت نرخ اخیر است. در حال حاضر، ۵۱.۷۲ درصد از معامله‌گران بزرگ پوزیشن‌های شورت دارند.