خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

کدام میم‌کوین‌ها تاکنون بیشترین سودآوری را داشته‌اند؟


کدام میم‌کوین‌ها تاکنون بیشترین سودآوری را داشته‌اند؟ | ایران ماین

بر اساس داده‌های زنجیره‌ای، درصد دارندگانی که در سود هستند، در میان میم‌کوین‌های اصلی مانند دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و سایر میم‌کوین‌ها متفاوت است.

دوج‌کوین با ۷۲.۷۵ درصد دارندگان در سود، بالاترین نسبت سودآوری را در میان این میم‌کوین‌ها دارد. قابل توجه است که نرخ دوج‌کوین در زمان نگارش این خبر، حدود ۰.۱۰۱ دلار می باشد و در هفت روز گذشته تقریباً ۳ درصد نزول یافته است.

در ادامه این رتبه‌بندی، فلوکی (FLOKI) با ۷۰.۴۲ درصد در رتبه دوم و ماگ کوین (MOG) با ۶۱.۴۸ درصد در رتبه سوم قرار دارند.

در مقایسه، شیبا اینو و پپه (PEPE)، که از بزرگ‌ترین میم‌کوین‌ها پس از دوج‌کوین هستند، به ترتیب ۴۶ درصد و ۵۶ درصد از دارندگان در سود را دارند.

به نظر می‌رسد وضعیت شیبا اینو، چندان خوب نیست؛ زیرا حتی میزان نصف سرمایه‌گذاران آن نیز در سود نیستند. با این حال، از نظر تاریخی، مقدار پایین این اندیکاتور نشانه صعودی برای هر رمز ارز بوده است.

وقتی آدرس‌های زیادی در سود نباشند، فروش می‌تواند به حالت فرسایشی درآید و در نتیجه نرخ می‌تواند به کف برسد. از این منظر، شیبا اینو امکان دارد در بهترین وضعیت در میان این میم‌کوین‌ها باشد.

شاخص «دارندگان در سود» به طور کلی بیانگر درصد سرمایه‌گذارانی است که در حال حاضر دارای سود خالص محقق‌نشده هستند.

وقتی درصد زیادی از سرمایه‌گذاران در سود باشند، احتمال فروش و سیو سود و تشکیل قله بیشتر می‌شود. ولی در مواقعی که تعداد کمی از آدرس‌ها در سود هستند، حجم فروش نزول یافته و نرخ امکان دارد به کف خود برسد.

در این میان، داده‌های پلتفرم کریپتوکوانت (CryptoQuant) نشان می‌دهد که حدود ۷۵ درصد از کل بیت‌کوین‌های در جریان در سود هستند. این شاخص به جای بررسی تعداد دارندگان، درصد عرضه‌ای که در سود است را بررسی می‌کند. dogecoin-has-72-holders-profit-shiba-inu-pepe