خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

کرو دائو در مسیر افزایش قرار گرفت! نزول نرخ تورم نرخ CRV را تا کجا بالا می‌برد؟


کرو دائو در مسیر افزایش قرار گرفت! نزول نرخ تورم نرخ CRV را تا کجا بالا می‌برد؟ | ایران ماین

نرخ رمز ارز کرو دائو (CRV) طی ۲۴ ساعت گذشته یک توسعه ۱۰ درصدی را تجربه کرده است. این توسعه پس از آن اتفاق افتاد که نرخ تورم این نشان در روز دوشنبه به ۶.۳۵ درصد نزول یافت.

نزول نرخ تورم کرو دائو توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و احتمالاً باعث ادامه روند صعودی نرخ این رمز ارز خواهد شد. نرخ تورم پایین‌تر معمولاً به معنای عرضه کمتر نشان‌های جدید به بازار است که می‌تواند اثر مثبتی بر نرخ داشته باشد.

شایان ذکر است که نرخ کرو دائو از زمان عرضه تاکنون بیش از ۹۷ درصد نزول یافته، ولی نزول اخیر عرضه امکان دارد این روند نزولی را معکوس کند. به دنبال نزول نرخ تورم کرو، مقدار خرید و فروش آن نیز در روز گذشته با ۱۰۳ درصد بالا رفتن به ۲۴۴ میلیون دلار رسید که بالاترین مقدار خرید و فروش آن در دو ماه اخیر است.

در زمان نگارش این خبر، کرو دائو در محدوده قیمتی ۰.۳۱۵ دلار معامله می‌شود. به گفته تحلیلگران، واگرایی مثبت بین نرخ و تعداد آدرس‌های فعال روزانه این نشان، نشانه‌ای از ادامه روند صعودی آن است.

در حال حاضر، این رقم حدود ۵۸.۱۱ درصد است که نشان می‌دهد بالا رفتن نرخ با تقاضای کافی برای حفظ روند صعودی پشتیبانی می‌شود.

در این میان، در نمودار یک‌روزه، نرخ کرو دائو بالاتر از شاخص Leading Span A ابر ایچیموکو قرار دارد که بیانگر فاز صعودی بازار است.

اگر کرو دائو بتواند بالاتر از شاخص Leading Span B ابر ایچیموکو قرار گیرد، این روند صعودی ادامه خواهد داشت و نرخ امکان دارد به ۰.۳۴ دلار و حتی ۰.۴۴ دلار برسد.crv-climbs-as-inflation-rate-drops

ولی در صورت تغییر احساسات بازار به سمت نزولی، نرخ نشان کرو دائو امکان دارد به زیر ابر ایچیموکو نزول یافته و تا ۰.۱۸ دلار افت کند.