خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

۱۰ رمزارز پیشرو در نظام زیستی سولانا؛ چرا میم‌کوین‌ها در لیست نیستند؟


۱۰ رمزارز پیشرو در نظام زیستی سولانا؛ چرا میم‌کوین‌ها در لیست نیستند؟ | ایران ماین

در سال ۲۰۲۴، سولانا و پروژه‌های مبتنی بر آن به محبوبیت زیادی دست یافته‌اند؛ از جمله دلایل این محبوبیت می‌توان به توسعه قیمتی سولانا در پایان سال ۲۰۲۳ و اوایل ۲۰۲۴، جامعه رو به توسعه و ابتکار‌ها در این نظام زیستی، اشاره کرد.

در همین راستا، پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، اخیراً ۱۰ پروژه برتر مبتنی بر سولانا، از نظر فعالیت توسعه، را در ۳۰ روز گذشته معرفی کرده است.

سولانا با امتیاز ۱۸۶.۳۳ در رتبه اول قرار دارد، این در حالی است که نشان SOL از اواخر جولای تاکنون با نزول ۳۰ درصدی نرخ خود مواجه بوده و در حال حاضر در محدوده ۱۲۷ دلار معامله می‌شود.

پس از سولانا، پروژه ورم‌هول (Wormhole) با امتیاز ۹۰.۵ در رتبه دوم قرار دارد و به‌ عنوان پلی برای اتصال پلتفرم‌های بلاکچین مختلف مانند سولانا، اتریوم و بایننس اسمارت چین عمل می‌کند.

این پروژه به کاربران امکان جابجایی دارایی‌ها و داده‌ها را بدون دلال متمرکز می‌دهد.

پایت نتورک (Pyth Network) با امتیاز ۶۸ در رتبه سوم قرار دارد و به‌عنوان یک پلتفرم اوراکل بدون مرکزیت عمل می‌کند که در آن، چندین ارائه‌دهنده در یک فید داده جمعی مشارکت می‌کنند.

پروژه‌های جیتو (JITO) و نئون (Neon) نیز در میان پنج پروژه برتر قرار دارند. دیگر پروژه‌های مطرح در این فهرست شامل دریفت (Drift)، اورکا (Orca)، هلیوم آی‌او‌تی ( Helium IOT)، هلیوم موبایل (Helium Mobile) و متاپلکس (Metaplex) هستند.

نکته جالب این است که میم‌کوین‌ها، مانند داگ‌ویف‌هت (dogwifhat) و بانک (Bonk)، که در اوایل سال بسیار محبوب بودند، در این فهرست جایی ندارند. با وجود توسعه قابل توجه نرخ این نشان‌ها در آغاز سال، توسعه آنها اخیراً متوقف شده است.

نشان ویف با بیش از ۷۰ درصد نزول از بالاترین لایه تاریخی خود در آوریل، روبه‌رو شده و بانک نیز از اوج تاریخی خود در ماه می، ۶۰ درصد افت کرده است.