خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

همکاری بزرگ سیرکل و سونی؛ ارز پایدار USDC به بلاکچین سونیوم آمد!


همکاری بزرگ سیرکل و سونی؛ ارز پایدار USDC به بلاکچین سونیوم آمد! | ایران ماین

کمپانی سیرکل (Circle)، صادرکننده ارز پایدار‌ یواس‌دی کوین (USDC)، در حال گسترش استفاده از این نشان در بلاکچین لایه‌ دوم سونیوم متعلق به کمپانی سونی بلاک سولوشن لبز (Sony Block Solutions Labs) است.

در تاریخ ۱۵ سپتامبر، کمپانی سیرکل اعلام کرد که با بخش بلاکچینی سونی برای ادغام USDC بریج‌شده (Bridged USDC) همکاری می‌کند.

این استاندارد برای استفاده از USDC در بلاکچین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) طراحی شده و به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا پرداخت‌های دیجیتال دلاری را در بلاکچین‌های لایه‌ دوم اجرا کنند.

جون واتانابه، رئیس سونی بلاک سولوشن لبز، این همکاری را بخشی از کوشش‌ها جهت ایجاد یک نظام زیستی دیجیتال یکپارچه و کارآمد دانسته است. همچنین، جرمی آلیر، مدیر اجرایی سیرکل، اظهار داشته که این همکاری، گام مهمی در جهت تسریع پذیرش ارز پایدار‌ها و فناوری بلاکچین است.

در اوایل ماه سپتامبر، بخش سرمایه‌گذاری سامسونگ به نام سامسونگ نکست (Samsung Next) نیز سرمایه‌گذاری استراتژیکی را در استارتل لبز (Startale Labs)، توسعه‌دهنده بلاکچین لایه‌ دوم سونیوم، انجام داد.

علاوه بر این، سونیوم با کمپانی‌های بزرگی مانند آستار (Astar)، آلکمی (Alchemy)، چین‌لینک، اپتیمیسم و گراف نیز همکاری دارد.

کمپانی سیرکل که صادرکننده دومین ارز پایدار بزرگ در جهان است، عرضه در جریان نشان USDC خود را به ۳۵.۷ میلیارد دلار رسانده و سهم آن در این بازار، ۲۱ درصد است.

هرچند عرضه USDC از ابتدای سال کنونی ۴۷ درصد بالا رفته، ولی همچنان ۳۶ درصد کمتر از اوج خود در ژوئن ۲۰۲۲ است.