دیدگاه ها

ارز دیجیتال فایل کوین را بهتر بشناسید!


filecoin

فایل کوین یک بلاکچین غیرمتمرکز است که به کاربران اجازه می دهد تا داده های خود را از سراسر جهان روی این سرویس ذخیره کنند. توکن اختصاصی شبکه فایل کوین Fil نام دارد که 2 میلیارد از این توکن در دسترس شبکه است که سهم ماینر ها 70 درصد و سهم  شرکت (Protocol Labs) 15 درصد است. شبکه فایل کوین به کاربرانی که دفعه اول قصد دارند داده های خود را ذخیره کنند، فضای ذخیره سازی رایگان می دهد. مشتریان در ازای ذخیره سازی و بازیابی داده ها باید به ارایه دهندگان فضای ذخیره، توکن فیل پرداخت کنند. شبکه فایل با هدف حل مشکلات سیستم های ذخیره سازی فضای ابری در بازار ارزهای دیجیتال و فضای غیرمتمرکز بلاک چین ایجاد شده است.

تاریخچه فایل کوین

ارز دیجیتال فایل کوین توسط شرکت ژاپنی Protocol Labs در سال 2014  که مدیر آن شخصی بنام Juan Benet بود، منتشر شد. طبق گفته مدیر عامل این ارز، بلاکچین فایل کوین همانند بیت کوین است، شبکه فایل کوین یک راهکار با هدف ذخیره سازی فضای ابری برای کسب و کارهای مختلف و مصرف کنندگان است. بعضی وقت ها فضای کافی برای ذخیره سازی داده های خود ندارید، نیاز دارید فضای بیشتری را خریداری کنید، اما مواقعی که فضای ذخیره سازی شما بیشتر از حد نیازتان است، می توانید فضای اضافی خود را بفروشید و از آن کسب درآمد کنید. شبکه فایل کوین دارای سیستم یکپارچه سازی اتریوم است که این امکان را به توسعه دهندگان می دهد که به داده های شبکه اتریوم دسترسی داشته باشند و بتوانند با استفاده از شبکه های هوشمند، تعادل شبکه را حفظ کنند. این شبکه باهدف ذخیره سازی غیرمتمرکز داده وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد. در انتشار اولیه، توکن های فایل کوین تا سال 2017 به پایان رسید و توانست 257 میلیون دلار سرمایه جذب کند.

روش کار فایل کوین

شبکه فایل کوین می تواند با استفاده از قرارداهای هوشمند به کاربران این امکان را بدهد تا عملیاتی مانند انجام عملیات بازار و تایید صلاحیت را انجام دهند. همین باعث شده است تا عملیات پیچیده بدون نظارت انجام شوند. به طوری به کاربران خود این امکان را می دهد تا برای خود به صورت مجزا، یک قرارداد نوشته و نحوه پاداش آن توسط ماینرها را مشخص کنند و حتی می توانند قرارداهای قبلی خود را بروزرسانی کنند. بلاک چین فایل کوین، برای امنیت ذخیره سازی داده ها توسط ماینرها از پروتکل POST استفاده می کند. این شبکه از کامپیوترها و ماینرهایی استفاده می کند که دارای فضای اضافی برای اجاره دادن هستند، به طوری که با اجاره فضای ذخیره اضافی خود به شبکه فایل کوین، پاداشی را به صورت فایل کوین دریافت می کنند.

خرید ارز فایل کوین

صرافی Binance: به عنوان بزرگترین صرافی دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می شود که در کشور چین تاسیس شده است و میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان دارد و بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال در آن خرید و فروش می‌شود و این صرافی به لحاظ میزان تراکنش روزانه در جایگاه اول جهان قرار دارد و شما می توانید برای آشنایی بیشتر به صفحه صرافی بایننس مراجعه کنید.

binance

صرافی Huobi: این صرافی واقع در کشور سنگاپور است که بیش از 90 درصد معاملات بیت کوین در این صرافی انجام می شود. این صرافی به کاربران خود امکان ترید و خرید و فروش بیش از 200 ارز را می دهد و میلیون کاربر از 130 کشور در سراسر دنیا برای معامله از این صرافی استفاده می کنند.

Huobi

صرافی GEMINI: صرافی جیمنی در سال 2015 توسط برادران وینکلووس در کشور آمریکا تاسیس شد. این صرافی توانست در مدت زمان بسیار کوتاه، اعتبار بسیار زیادی را بدست آورد و به عنوان اصلی ترین رقیب صرافی کوینکس محسوب می شود که علاوه بر فایل کوین، از ارزهایی همچون اتریوم و بیت کوین هم پشتیبانی می کند.

GEMINI

 

کیف پول های فایل کوین

کیف imToken: این یک کیف پول دیجیتالی است که برای سیستم عامل های اندروید و IOS است که علاوه بر ارز فایل کوین میتواند ارزهایی مانند اتریوم و شیبا اینو را در خود نگهداری کند و به عنوان بزرگترین کیف پول دیجیتال اتریوم محسوب می شود و برای شروع کافی است رمز عبور خود را در اپلیکیشن وارد کنید و 12 کلمه عبور را برای خود ذخیره کنید. شما نیز میتوانید برای مشاهده بهترین کیف پول های اتریوم به مقاله مربوط مراجعه کنید.

                                                      imToken

کیف پول Math Walletیک کیف پول دیجیتالی است که برای سیستم های های ویندوز، اندروید و ios در دسترس است. با استفاده از این کیف پول می‌توانید بیش از 70 توکن را دخیره کنید. این کیف پول رایگان با استفاده از رابط کاربری ساده توانسته است محبوبیت زیادی را در بین کاربران بدست آورد. این کیف پول با استفاده از کلید های خصوصی توانسته است امنیت بسیار زیادی را برای کاربران خود به رقم بیاورد.

                                                         Math Wallet

کیف Trust Wallet: یکی از محبوب ترین کیف پول ها در دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می شود که مطعلق به بایننس است که برای کاربران اندروید و IOS در دسترس قرار دارد که علاوه بر نگهداری ارز فایل کوین، می تواند ارزهایی همچون بیت کوین و اتریوم را نگهداری کند.

    Trust Wallet

کیف پول های سخت افزاری فایل کوین

کیف Trezor Tیکی از امن ترین کیف پول های سخت افزاری هست که از ارزهای دیجیتالی فایل کوین، بیت کوین، اتریوم و غیره پشتیبانی می کند که علاوه بر صفحه نمایش لمسی، از کارت حافظه هم پشتیبانی می کند. توسعه دهندگان این کیف پول برای بهینه سازی امنیت، سیستم عامل این کیف پول را برخلاف نسخه ONE از ابتدا نوشته اند و دکمه های فیزیکی را بر خلاف نسخه دیگر آن، حذف کردند.

  Trezor T

کیف Ledger Nano S: این کیف پول با پشتیبانی از ارز فایل کوین و 1300 ارز دیجیتالی دیگر و با رابط کاربری ساده و امنیت بالا توانسته است به پرطرفدارترین کیف پول سخت افزاری تبدیل شود. این کیف پول برای ارتباط با سیستم از usb و هم از بلوتوث می توان استفاده کرد. با استفاده از این کیف پول می توانید تمام دارایی های خود را به صورت آفلاین نگهداری کنید. این کیف پول با استفاده از 24 کلمه عبوری را که در اختیارتان قرار می دهد، میتوانید نسخه از تمام دارایی های خود نسخه پشتیان بگیرید.

Ledger Nano S

آینده ارز فایل کوین

تنها چیزی که می تواند آینده ارز را در بازار ارزهای دیجیتال تعیین کند، میزان استفاده و انسجام کاربران است. این در حالی است که فایل کوین با ارائه راه حلی برای مشکل ذخیره سازی اطلاعات وارد حوزه غیرمتمرکز بلاک چین شده و تاکنون تقریباً تمامی مراحل رشد و توسعه خود را بدون مشکل پشت سر گذاشته است. اگرچه سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یک موضوع شخصی است و فقط خود افراد باید تحقیقات لازم را انجام دهند، به نظر می رسد که این پروژه می تواند در دراز مدت پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.


0 رای
امتیاز از خریداران