دیدگاه ها

دستگاه ماینر مدل M30S 92Th


 

ماینینگ نیاز به تجهیزات قدرتمند و هزینه‌ بر دارد و برای بهره‌وری بیشتر، باید به مسائلهای پردازشی و خنک‌کننده‌های مناسبی نیز نیاز دارید. همچنین، باید از هزینه‌های برق و اینترنت برای استفاده از تجهیزات ماینینگ خود در خانه محاسبه کنید. با این حال، ماینینگ خانگی  می‌تواند به عنوان یک راه کسب درآمد مورد استفاده قرار بگیرد، اما برای کسب سود بیشتر و برای کاهش احتمال خرابی تجهیزات، بهتر است تجهیزات خود را در محیط‌هایی با دمای پایین و هوای خنک قرار دهید و به روزرسانی و نگهداری آن‌ها را به صورت منظم انجام دهید. همچنین، برای انتخاب بهترین تجهیزات ماینینگ، باید مطالعه و پژوهش کافی انجام داده و از شرکت‌های معتبر و قابل اعتماد تجهیزات خریداری کنید. در نهایت، باید به جوانب قانونی و مالی کسب و کار ماینینگ خانگی نیز توجه کنید و از آنجا که این فعالیت در برخی کشورها ممنوع است، حتماً قبل از شروع به کار، مقررات و قوانین مربوط به ماینینگ در کشور خود را بررسی کنید. برای مثال شما میتوانید از یکی از دستگاه های ماینر واتس ماینر استفاده کنید، بدلیل اینکه هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت و همچنین طول عمر دستگاه بسیار عالی است، کمپانی میکرو بی تی یکی از بزرگترین تولید کننده در حوزه ماینینگ میباشد.

شرکت میکرو بی تی (Whatsminer)

شرکت واتس ماینر توسط مردی به نام یانگ زئوکسین راه اندازی شد، این کمپانی در سال 2005 تاسیس شد و با خدمات اولیه طراحی و تولید تراشه و مدار کار خود را آغاز نمود. بعداز اینکه ارزهای دیجیتال وارد بازار شدند، شرکت واتس ماینر شروع به طراحی و تولید تجهیزات و قطعات ماینینگ کردند. طی چند مرحله شرکت میکرو بی تی یا همان واتس ماینر توانست دستگاه های ماینینگ بهینه خود را تولید کند و در سال 2019 موفق شد حدود نیمی از بازار را به تصرف خود درآورد و توانست از رقیب های خود پیشه بگیرد. در حال حاضر کمپانی واتس ماینر یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت های تولید کننده دستگاه های ماینر است و شما میتوانید به راحتی از طریق سایت ایران ماین این دستگاه را تهیه کنید و درآمد کسب کنید، مشاوران تلفنی ما بصورت تمام وقت در خدمت شما مشتریان عزیز هستند و آماده برای پاسخ گویی به تمام سوالات می باشند.

دستگاه ماینر مدل M30S 92Th

ماینر مدل M30S 92Th در سال 2019 با ابعاد 390*220*130 و وزن 12500g طراحی و تولید شد. قدرت پردازشی این دستگاه به 92Th هش ریت می رسد و میزان مصرف برق آن 3400W با ولتاژ 12V می باشد، برای استخراج ارز دیجیتال از الگوریتم SHA-256 استفاده میکند و در دمای 5 تا 45 درجه سانتیگراد و رطوبت مطلوب 5 تا 95 درصد به خوبی کار میکند، دستگاه دارای دو عدد فن بوده که وظیفه ی خنک نگه داشتن دستگاه را بر عهده دارند، ماینر M30 حاوی 3 عدد هش برد، 1 عدد کنترل برد و پاور ماینر و دسته سیم می باشد. میزان تولید صدای آن به 75 دسی بل می رسد و گرد و غبار و نوسانات برق موجب میشود که دستگاه به درستی نتواند کار کند، ضمن اینکه باید از نوسانات برق جلوگیری کنید، همچنین باید دستگاه را تمیز نگه داشته و نگذارید گردوغبار روی آن باشد. برای طول عمر بیشتر دستگاه دمای محیط را کنترل کنید و از بالا رفتن دما جلوگیری کنید.

ارزهایی که میتوان با الگوریتم SHA-256 استخراج کرد

بیت کوین  (BTC) Bitcoin
بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
آکوین  (ACOIN) Acoin
پیرکوین  (PPC) PeerCoin
ژول کوین  (XJO) Joulecoin
کیور کوین (CURE) Curecoin 
ایمارک  (DEM) eMark
آنبریکبل  (UNB) Unbreakable
کرون  (CRW) Crown
ترا کوین  (TRC) Terracoin


برخی از مشخصات دستگاه ماینر M30S 92Th

 

M30S 92Th

ویژگی ها

Whatsminer

سازنده  دستگاه

Whatsminer M30S 92Th

مدل ماینر

2019

سال معرفی

390*220*130

ابعاد

12500g

وزن

 db 75

تولید صدا

2

خنک کنندگی

3400W

پاور

12V

ولتاژ

Ethernet

نحوه اتصال

95% – 5%

رطوبت مطلوب

92Th

قدرت پردازش

SHA-256

الگوریتم

 

شما مشتریان عزیز میتوانید برای خرید دستگاه  ماینر  مدل M30S 92Th از طریق دو روش زیر اقدام نمایید:
خرید اینترنتی از طریق وب سایت ایران ماین 
خرید حضوری و مستقیم از کارخانه یا نمایندگی های ایران ماین در سراسر کشور
 


0 رای
امتیاز از خریداران