خانه
ثبت نام / ورود
مقایسه ماینر
سبد خرید
دیدگاه ها

دستگاه ماینر M30S++ 102Th


 

ارزهای دیجیتال به عنوان ارزهای رمزنگاری شده یا ارزهای کریپتوکارنسی (Cryptocurrency) شناخته می‌شوند، ارزش‌های دیجیتالی هستند که بر اساس تکنولوژی رمزنگاری بلاکچین (Blockchain) ساخته شده‌اند. این ارزها به صورت مستقل و بدون واسطه مرکزی مانند بانک یا دولت عمل می‌کنند و امکان معامله و انتقال مستقیم بین افراد را فراهم می‌کنند.


بیتکوین (Bitcoin) به عنوان اولین ارز دیجیتال معروف شده است و همچنان بزرگترین و معروف‌ترین ارز دیجیتال است. اما علاوه بر بیتکوین، تعداد زیادی ارز دیجیتال دیگر نیز وجود دارد. برخی از ارزهای دیجیتال معروف عبارتند از:

اتریوم (Ethereum)
بایننس کوین (Binance Coin)
ریپل (Ripple)
کاردانو (Cardano)
دوج کوین (Dogecoin)
لایتکوین (Litecoin)
بیتکوین کش (Bitcoin Cash)
پولکادات (Polkadot)
استلار (Stellar)
چین لینک (Chainlink)

این لیست تنها یک نمونه از ارزهای دیجیتال معروف است و تعداد زیادی دیگر ارز دیجیتال نیز وجود دارد. هر کدام از این ارزها ویژگی‌ها، هدف و کاربردهای خاص خود را دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر ارز دیجیتال، بهتر است به سایت رسمی آن ارز و منابع معتبر در حوزه ارزهای دیجیتال مراجعه کنید.
ماینرها (Miners) دستگاه‌هایی هستند که برای استخراج ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) استفاده می‌شوند. شرکت‌های تولید ماینر در حقیقت شرکت‌هایی هستند که این دستگاه‌ها را طراحی، تولید و عرضه می‌کنند.
در دنیای ماینینگ، تعداد زیادی شرکت تولید ماینر وجود دارد که هرکدام به صورت مستقل فعالیت می‌کنند و محصولات خاص خود را به بازار عرضه می‌کنند.

بعضی از شرکت های تولید کننده دستگاه ماینر عبارتند از:


بیت مین انت ماینر(Bitmain)
اینوسیلیکون (Innosilicon)
میکروبی تی (MicroBT)
آوالون (AvalonMiner)
کنان (cannan)
ریون (Revon)

 

شرکت واتس ماینر (میکرو بی تی)

شرکت واتس ماینر توسط مردی به نام یانگ زئوکسین راه اندازی شد، این کمپانی در سال 2005 تاسیس شد و با خدمات اولیه طراحی و تولید تراشه و مدار کار خود را آغاز نمود. بعداز اینکه ارزهای دیجیتال وارد بازار شدند، شرکت واتس ماینر شروع به طراحی و تولید تجهیزات و قطعات ماینینگ کردند. طی چند مرحله شرکت میکرو بی تی یا همان واتس ماینر توانست دستگاه های ماینینگ بهینه خود را تولید کند و در سال 2019 موفق شد حدود نیمی از بازار را به تصرف خود درآورد و توانست از رقیب های خود پیشه بگیرد.

دستگاه ماینر مدل M30S++ 102Th

این دستگاه در سال 2020 با ابعاد 153*135*350 و وزن 12 کیلوگرم طراحی و تولید شد، توان پردازشی این دستگاه 102Th هش ریت و الگویتمی که از آن جهت استخراج رمزارز استفاده میکند SHA-256 می باشد، این دستگاه حاوی 2 عدد فن جهت خنک کنندگی دستگاه و 336 چیپست 12 نانومتری جهت پردازش سریع تر و بالا رفتن سرعت عمل است، میزان تولید صدای این ماینر تا 75 دسی بل می رسد و همچنین میزان مصرف انرژی این دستگاه 3400W با ولتاژ 12V است، این ماینر در دمای بین 5 تا 45 درجه سانتیگراد و رطوبت ملوب 5 تا 95 درصد میتواند به انجام فعالیت خود ادامه دهد.

ارزهایی که میتوان با استفاده از الگوریتم SHA-256 استخراج نمود:

بیت کوین  (BTC) Bitcoin
بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
آکوین  (ACOIN) Acoin
پیرکوین  (PPC) PeerCoin
ژول کوین  (XJO) Joulecoin
کیور کوین (CURE) Curecoin 
ایمارک  (DEM) eMark
آنبریکبل  (UNB) Unbreakable
کرون  (CRW) Crown