دیدگاه ها

دستگاه ماینر Cannan Avalon 1066 50TH


 

برای ماین کردن بیتکوین و دیگر ارزهای دیجیتال، ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری خاصی نیاز است. برای شروع به ماین کردن، لازم است که دسترسی به دو عامل زیر داشته باشید:

  1. دستگاه‌های ماینینگ: این دستگاه‌ها شامل ASIC ها، FPGA ها و ماینرها هستند که برای انجام محاسبات پیچیده‌ی مورد نیاز برای استخراج بلاک‌ها از شبکه‌ی بیتکوین و دیگر ارزهای دیجیتال، به کار می‌روند.
  2. نرم‌افزار ماینینگ: نرم‌افزاری که به دستگاه ماینر وصل شده و اجازه می‌ دهد تا محاسبات لازم شبکه‌ بیتکوین و دیگر ارزهای دیجیتال را انجام دهد. این نرم‌ افزارها معمولاً شامل رابط‌ های گرافیکی کاربری ساده هستند که به کاربران اجازه می‌دهند تا دستگاه‌های ماینر خود را پیکربندی کرده و به شبکه‌ی بیتکوین وصل کنند.
  3. همچنین برای ماین کردن بیتکوین، نیاز به یک کیف پول بیتکوین برای نگهداری ارزهایی است که به دست می‌آید دارید. این کیف پول معمولاً یک نرم‌افزار رایانه‌ای یا یک دستگاه سخت افزاری است که به شبکه‌ی بیتکوین وصل شده و اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال خود را نگهداری کنید

علاوه بر توضیحات بالا برای ماین کردن باید از یک دستگاه بسیار عالی، مطمئن و با کیفیت استفاده نمود. شرکت Cannan یکی از این شمرکت ها می باشد که ماینر های خوبی تولید کرده و در ادامه به آن می پردازیم.

شرکت کنان آوالون (Cannan Avalon)

شرکت کانان اوالون (Canaan Avalon) یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه‌ی تولید دستگاه‌های ماینینگ بیتکوین است. این شرکت در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد و در حال حاضر محصولات متنوعی از جمله ASICها و ماینرهای بیتکوین تولید می‌کند. تولید دستگاه‌های ماینینگ قدرتمند باعث شده که کانان اوالون به یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌های ماینینگ در جهان تبدیل شود. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و قابلیت سفارشی‌سازی برای مشتریان، توانسته‌اند رضایت بسیاری ازمشتریان خود را جلب کنند. از جمله محصولات مشهور کانان اوالون می‌توان به ماینرهای Avalon 1066 و AvalonMiner 1246 اشاره کرد که هر دو برای استخراج بیتکوین و دیگر ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها از تکنولوژی ASIC بهره می‌برند و برای استخراج بلاک‌های بیتکوین با سرعت و کارایی بالا طراحی شده‌اند. در کل، کانان اوالون با تولید محصولات با کیفیت و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، در بخش تولید دستگاه‌های ماینینگ بیتکوین و دیگر ارزهای دیجیتال موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده است.

دستگاه ماینر مدل Avalon 1066 50Th 

این دستگاه در سال 2019 با ابعاد 331*195*292 میلیمتر و وزن 11400g طراحی و تولید شد،ماینر 1066 دارای قدرت پردازشی 50 تراهش بر ثانیه و میزان مصرف برق 3250W و ولتاژ 12V میباشد، ماینر 1066  دارای 4 عدد فن ماینر است که در جلو و پشت آن قرار دارد و وظیفه خنک سازی دستگاه را بر عهده دارد، همچنین از الگوریتم SHA-256 برای استخراج رمز ارز استفاده میکند و از 342 تراشه 16 نانومتری    A3205  برای بهتر شدن قدرت و سرعت پردازش و محاسبه بهره می برد، این دستگاه قابلیت این را دارد که در دمای بین 5 تا 45 درجه سانتیگراد و رطوبت مطلوب بین 5 تا 95 درصد به راحتی به انجام عملیات بپردازد، نحوه اتصال ماینر مدل 1066 به اینترنت از طریق پورت شبکه RJ45 با سرعت100/10 است.

اکثر دستگاه های ماینر از الگوریتم SHA-256 برای استخراج ارز دیجیتال استفاده میکنند که میتوان ارزهای زیر را استخراج نمود:

بیت کوین  (BTC) Bitcoin
بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash
آکوین  (ACOIN) Acoin
پیرکوین  (PPC) PeerCoin
ژول کوین  (XJO) Joulecoin
کیور کوین (CURE) Curecoin 
ایمارک  (DEM) eMark
آنبریکبل  (UNB) Unbreakable
کرون  (CRW) Crown
ترا کوین  (TRC) Terracoin

برخی از مشخصات فنی دستگاه ماینر Avalon 1066 50Th 

 

1066 50Th

ویژگی ها

Cannan Avalon

سازنده  دستگاه

Cannan Avalon 1066 50Th

مدل ماینر

2019

سال معرفی

331*195*292

ابعاد

11400g

وزن

 db 75

تولید صدا

4

خنک کنندگی

3250W

پاور

12V

ولتاژ

Ethernet

نحوه اتصال

95% – 5%

رطوبت مطلوب

50Th

قدرت پردازش

SHA-256

الگوریتم

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر، مشاوره، قیمت ماینر و یا پاسخ به سوالات شما همواره همکاران ما در تمامی ساعات اداری جوابگوی شما مشتریان عزیز در وب سایت ایران ماین می باشند.


0 رای
امتیاز از خریداران